Pages

Ptica otrovnica


Znanstvenik Jack Dumbacher otkrio je pticu na Papui Novoj Gvineji koja koristi otrov kada se nađe u opasnosti.
Napominjemo da je ovo prvi dokumentirani slučaj ptice latinskog naziva Pitohui dihrous, koja koristi otrov da bi se zaštitila od napadača, a Jack Dumbacher je izjavio kako su sve to slučajno otkrili.

Zapravo slušajno otkriće se dogodilo 1989. godine priliko istraživanja grupe znanstvenika u Papui Novoj Gvineji.
„Kada sam pokušavao da izvadim pticu iz gnjezda, ogrebala mi je ruku svojim oštrim kljunom. Zaboljelo me, pa sam malo liznuo ranu jezikom. Onda su usta počela da mi trne i da me peku“, objasnio je Dumbacher.

Tek kada se isto dogodilo još jednom istraživaču, sjeli smo i počeli da razmišljamo, zašto je to tako i onda nam je lokalno stanovništvo reklo da su te ptice otrovne, dodao je znanstvenik.

Inače otrov izaziva pečenje na koži, neugodan osjećaj i ima jako loš okus.




Popular Posts