Pages

Deset psećih zamolbi


  • Moj život će vjerojatno trajati 10-15 godina. Svako odvajanje od tebe za mene će biti bolno. Upamti to prije nego me nabaviš.
  • Daj mi vremena da shvatim što želiš od mene.
  • Iskaži mi svoje povjerenje. To je neophodno za moju dobrobit.
  • Nemoj se dugo ljutiti na mene, i nemoj me zatvarati za kaznu. Ti imaš svoj posao, zabavu i prijatelje. Ja imam samo tebe.
  • Ponekad razgovaraj sa mnom. Iako ne razumijem tvoje riječi, ja razumijem tvoj glas.
  • Budi svjestan da bez obzira kako se prema meni odnosiš, ja to nikada neću zaboraviti.
  • Molim te, nemoj me udarati, jer ja ne mogu uzvratiti udarac. Ali zato mogu gristi i grebsti, a to zaista ne želim učiniti.
  • Prije nego što me prekoriš da ne želim surađivati s tobom, da sam tvrdoglava i lijena, pitaj se ne muči li me možda nešto. Možda ne dobivam odgovarajuću hranu, ili sam predugo bila vani na suncu, ili moje srce stari i postaje sve slabijim.
  • Brini se za mene kad ostarim. I ti ćeš jednoga dana ostariti.
  • Prati me na teškim putovanjima. Nikada nemoj reći, 'Ne mogu to gledati,' ili 'Neka se to dogodi u mojoj odsutnosti.' Bit će mi lakše ako ćeš ti biti tamo. Zapamti, ja te volim.

Popular Posts